Viestintätoimistojen valta — Politiikan uudet pelurit
Ylönen, Matti; Mannevuo, Mona; Kari, NiinaTuotetiedot
Nimeke: | Viestintätoimistojen valta — Politiikan uudet pelurit | ||
Tekijät: | Ylönen, Matti (Kirjoittaja) Mannevuo, Mona (Kirjoittaja) Kari, Niina (Kirjoittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789523970595 | ||
Tuotemuoto: | E-kirja, EPUB | ||
Saatavuus: | Heti ladattavissa | ||
Ilmestymispäivä: | 14.10.2022 | ||
Hinta: | 29,00 € (26,36 € alv 0 %) | ||
|
|||
Lisätiedot
Kustantaja: | Vastapaino |
Painos: | 2022 |
Julkaisuvuosi: | 2022 |
Kieli: | suomi |
Tiedostoformaatti: | EPUB |
Suojaustapa: | Vesileima |
Sivumäärä: | 264 |
Tuoteryhmät: | E-kirjat |
Kirjastoluokka: | 32.182 Suomen poliittinen järjestelmä ja sisäpolitiikka |
Avainsanat: | valta, viestintäala, viestintätoimistot, vaikuttaminen, lobbaus, poliittinen kulttuuri |
Muut formaatit tai variantit
Kovakantinen kirja, 2022 |
29,00 €
|
Esittelyteksti
Pyöröovi pyörii! Politiikan ammattilaisia, journalisteja ja muita yhteiskunnallisia vaikuttajia värvätään yhä enemmän viestintätoimistoihin - ja sama pätee myös toiseen suuntaan.
Viestintätoimistobisnes perustuu uuden viestinnällisen vallan verkostoihin. Mutta millaista valtaa viestintätoimistoissa käytetään? Miksi viestintä kannattaa? Millaisia viestintäpalveluja toimistoista ostetaan ja myydään?
Kirjassa tarkastellaan haastattelujen, media-aineistojen, tietopyynnöillä hankittujen materiaalien ja tutkimuskirjallisuuden kautta politiikan uusien pelureiden toimintatapoja. Vivahteikas aineisto kertoo suomalaisen yhteiskunnan murroksesta kohti poliittista järjestelmää, jossa viestintätoimistot toimivat viestinnällisen vallan solmukohtana.
Tutkimukseen perustuva kirja on ajankohtainen puheenvuoro demokratian puolesta keskellä muutosvoimia. Teos pohtii sitä, keiden ääni pirstoutuneessa mediamaisemassa kuuluu. Vievätkö voiton taitavat viestijät ja parhaat pelurit - sekä he, joilla on näiden palveluksiin varaa?
Viestintätoimistobisnes perustuu uuden viestinnällisen vallan verkostoihin. Mutta millaista valtaa viestintätoimistoissa käytetään? Miksi viestintä kannattaa? Millaisia viestintäpalveluja toimistoista ostetaan ja myydään?
Kirjassa tarkastellaan haastattelujen, media-aineistojen, tietopyynnöillä hankittujen materiaalien ja tutkimuskirjallisuuden kautta politiikan uusien pelureiden toimintatapoja. Vivahteikas aineisto kertoo suomalaisen yhteiskunnan murroksesta kohti poliittista järjestelmää, jossa viestintätoimistot toimivat viestinnällisen vallan solmukohtana.
Tutkimukseen perustuva kirja on ajankohtainen puheenvuoro demokratian puolesta keskellä muutosvoimia. Teos pohtii sitä, keiden ääni pirstoutuneessa mediamaisemassa kuuluu. Vievätkö voiton taitavat viestijät ja parhaat pelurit - sekä he, joilla on näiden palveluksiin varaa?